Czy wystawiacie faktury?

Tak, jesteśmy legalną firmą, wystawiamy pełne faktury VAT.

Czy dajecie gwarancję na usługi, jaką?

Tak, wszystkie prace są objęte minimum 12 miesięczną gwarancją.

Czy posiadacie uprawnienia gazowe?

Tak, wszyscy pracownicy są przeszkoleni i posiadają państwowe uprawnienia.

Czy posiadacie ubezpieczenie, na jaką kwotę?

Jesteśmy ubezpieczenie w firmie PZU S.A., ubezpieczenie obejmuje wyrządzone straty do kwoty 100.000 zł.

Czy świadczycie usługi ogólnobudowlane lub wykończeniowe?

Nie, jesteśmy firmą instalatorską. W zakresie naszych usług nie ma prac ogólnobudowlanych czy wykończeniowych.

Gdzie mieści się Wasza firma?

Firmowy magazyn znajduje się w centrum Wrocławia, na terenie Browaru Mieszczańskiego. W miejscu tym jednak nie wykonujemy usług – wszystkie prace realizowane są bezpośrednio u Klientów.

Czy Wasza firma zajmuje się obsługą firm?

Tak, świadczymy usługi dla każdego kto potrzebuje naszej pomocy. W przypadku podmiotów gospodarczych skłaniamy się ku utrzymaniu sprawności instalacji na podstawie podpisywanych, przez strony, umów na obsługę. Gwarantuje to naszym Klientom szybką, profesjonalną pomoc bez konieczności oczekiwania na usługę w kolejce.

Czy wiecie jak dojechać do..?

Serwisanci używają nawigacji by dotrzeć do Klientów na czas. Jeśli mamy problem z dotarciem na miejsce dzwonimy do Klienta by nas pokierował.

Czy można się z Wami umówić na usługę na konkretną godzinę?

Tak, koniecznie. Klientom staramy się proponować konkretne godziny wizyt, szanujemy Państwa czas.

Co w sytuacji kiedy nie jesteście w stanie dotrzeć na umówioną godzinę?

Serwisant, który będzie Państwa obsługiwał wiedząc, że może nie wyrobić się na umówioną godzinę z niezależnych od niego przyczyn skontaktuje się z Państwem telefonicznie i poinformuje o ewentualnym spóźnieniu czy możliwości przełożenia wizyty na inny – dogodny dla Państwa – termin.

Czy można u Was zamówić usługę po godzinie 18?

Tak, jest to możliwe, w miarę możliwości staramy się jednak nie pracować dłużej niż do godziny 20. W przypadku większych usług czy też specyfiki pracy dla danego Klienta (np. galerie handlowe) możliwe jest wykonanie prac w godzinach nocnych, w tym przypadku usługi muszą być zlecone z odpowiednim wyprzedzeniem.

Jaki jest czas oczekiwania na usługę?

Klientom, z którymi mamy podpisane umowy na obsługę jesteśmy w stanie zagwarantować 45 minutową reakcję na zgłaszane awarie. Pozostali Klienci obsługiwani są możliwie szybko, nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować konkretnego czasu reakcji na zgłoszenie, zwykle czas ten wynosi 1 – 2 dni.

Czy Wasza firma pracuje poza granicami Wrocławia?

Tak, pracujemy wszędzie tam gdzie potrzebujecie Państwo pomocy. Ze względów logistycznych staramy się jednak nie oddalać zbyt mocno od Wrocławia, mimo to nasze usługi były już zamawiane do Brzegu (43 km) czy Brzegu Dolnego (38 km).

Czy Wasza firma dowozi materiały?

Tak, oczywiście dostarczamy Klientom wszystko to co jest niezbędne do prawidłowego i rzetelnego wykonania kompleksowej usługi z zakresu instalacji.

Czy można pojechać z Wami do sklepu?

Tak, oczywiście po wstępnych oględzinach i ustaleniu szczegółów współpracy możemy zabrać Klienta do wskazanego sklepu i pomóc w doborze odpowiednich elementów czy też wskazać najlepsze jakościowo materiały.

Można przywieźć Wam samemu popsuty grzejnik do naprawy?

Nie, wszelkie usługi realizowane są bezpośrednio u Klienta. Chcąc oszczędzić Państwa czas zajmujemy się oceną stanu elementów instalacji, ich ewentualnym demontażem czy naprawą – o ile ta jest możliwa w danym przypadku.

Czy wystawiacie faktury?

Tak, jesteśmy legalną firmą, wystawiamy pełne faktury VAT.

Czy mogę zapłacić Wam za usługę przelewem?

Tak, akceptujemy wszelkie sposoby płatności. Chęć dokonania płatności w innej formie niż gotówka prosimy zgłaszać podczas umawiania wizyty lub serwisantowi bezpośrednio przed realizacją usługi.

Czy podane w cenniku ceny są cenami końcowymi?

Nie, wszystkie podane ceny są cenami netto – należy do nich doliczyć obowiązującą dla danego Klienta stawkę podatku VAT. Nie wiemy kto z Państwa może korzystać ze stawek preferencyjnych a kto nie, stąd podanie w cenniku cen netto.

Czy podane ceny obejmują materiały?

Nie, podane ceny nie obejmują kosztu niezbędnych materiałów. Nigdy nie wiemy czego dokładnie potrzebuje Klient, co już zakupił we własnym zakresie a czego mu wciąż brak. Nie możemy również decydować za Państwa o jakości dostarczanej armatury (baterie, piece, zlewy, inne) – w przypadku różnych grup asortymentowych różnice cenowe mogą wynosić nawet kilka tysięcy złotych.

Czy podane ceny podlegają negocjacji?

Tak, jesteśmy elastyczni w rozmowach z Klientami, jednak na największe rabaty (od cen z cennika) mogą Państwo liczyć w przypadku zamawiania hurtowych ilości prac.

Czy można Wam zaoferować kwotę, jaką dysponuje, za wykonanie konkretnej usługi?

Tak, u nas negocjacje są mile widziane, Klient zawsze może zapytać o wykonanie konkretnej usługi w określonej przez siebie cenie. Proszę jednak pamiętać, że nie każdą usługę można rzetelnie wykonać w mocno obniżonej cenie i, tak samo jak Państwo, my również możemy negocjować kwotę za tę konkretną usługę.

Czy można się z Wami umówić na usługę na konkretną godzinę?

Tak, koniecznie. Klientom staramy się proponować konkretne godziny wizyt, szanujemy Państwa czas.

Czy zajmujecie się naprawą pralek?

Nie naprawiamy urządzeń ani sprzętów AGD.

Czy wystawiacie faktury za usługę?

ak, jesteśmy legalną firmą, wystawiamy pełne faktury VAT.

Czy dajecie gwarancję na usługi, jaką?

Tak, wszystkie prace są objęte minimum 12 miesięczną gwarancją.

Czy świadczycie usługi ogólnobudowlane lub wykończeniowe?

Nie, jesteśmy firmą instalatorską. W zakresie naszych usług nie ma prac ogólnobudowlanych czy wykończeniowych.

Czy wykonujecie usługi poza Wrocławiem?

Tak, pracujemy wszędzie tam gdzie potrzebujecie Państwo pomocy. Ze względów logistycznych staramy się jednak nie oddalać zbyt mocno od Wrocławia, mimo to nasze usługi były już zamawiane do Brzegu (43 km) czy Brzegu Dolnego (38 km).

Co w sytuacji kiedy nie jesteście w stanie dotrzeć na umówioną godzinę?

Serwisant, który będzie Państwa obsługiwał wiedząc, że może nie wyrobić się na umówioną godzinę z niezależnych od niego przyczyn skontaktuje się z Państwem telefonicznie i poinformuje o ewentualnym spóźnieniu czy możliwości przełożenia wizyty na inny – dogodny dla Państwa – termin.

Jaki jest czas oczekiwania na usługę?

Klientom, z którymi mamy podpisane umowy na obsługę jesteśmy w stanie zagwarantować 45 minutową reakcję na zgłaszane awarie. Pozostali Klienci obsługiwani są możliwie szybko, nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować konkretnego czasu reakcji na zgłoszenie, zwykle czas ten wynosi 1 – 2 dni.

Czy można u Was zamówić usługę po godzinie 18?

Tak, jest to możliwe, w miarę możliwości staramy się jednak nie pracować dłużej niż do godziny 20. W przypadku większych usług czy też specyfiki pracy dla danego Klienta (np. galerie handlowe) możliwe jest wykonanie prac w godzinach nocnych, w tym przypadku usługi muszą być zlecone z odpowiednim wyprzedzeniem.

Czy świadczycie drobne usługi hydrauliczne?

Tak, pomagamy naszym Klientom nawet z najdrobniejszymi problemami dotyczącymi instalacji sanitarnych.

Czy mogę zapłacić Wam za usługę przelewem?

Tak, akceptujemy wszelkie sposoby płatności. Chęć dokonania płatności w innej formie niż gotówka prosimy zgłaszać podczas umawiania wizyty lub serwisantowi bezpośrednio przed realizacją usługi.

Czy świadczycie drobne usługi hydrauliczne?

Tak, pomagamy naszym Klientom nawet z najdrobniejszymi problemami dotyczącymi instalacji sanitarnych.

Czy wykonujecie instalacje w miedzi?

Tak, wykonujemy instalacje niemalże we wszystkich dostępnych na rynku technologiach. W przypadku instalacji miedzianych, w znacznej większości przypadków, stosujemy połączenia zaciskane ze względu na ich trwałość i pewność.

Czy posiadacie elektryczną spiralę do kanalizacji?

Tak, dysponujemy dwoma tego typu urządzeniami. Jedno z nich stosuje się do instalacji o średnicach od 25mm do 50mm a drugie urządzenie w zakresie średnic od 50mm do 150mm.

Czy do czyszczenia chemicznego instalacji kanalizacyjnej używacie kreta?

Nie, używamy tylko profesjonalnej chemii. Stosowane przez nas substancje są płynne, nie powodują zatorów w rurach w przeciwieństwie do powszechnie dostępnych „kretów” w granulkach. Stosowanie tych środków wymaga jednak przeszkolenia oraz stosowania odpowiednich środków bezpieczeństwa.

Czy zajmujecie się czyszczeniem kanalizacyjnej sanitarnej zewnętrznej?

Nie, oferujemy jedynie czyszczenie wewnętrznej kanalizacji sanitarnej na odcinkach nie dłuższych niż 10 metrów. Oferujemy jednak usługi czyszczenia zewnętrznych, przydomowych instalacji kanalizacji deszczowej o średnicach nie większych niż 150mm i na odcinkach nie dłuższych niż 10 metrów.

Czy naprawiacie młynki do rozdrabniania fekaliów?

Nie, w zakresie naszych usług nie ma naprawy urządzeń czy armatury do instalacji kanalizacyjnych. Nie zajmujemy się również naprawami sprzętu AGD.

Ile kosztuje nowa instalacja kanalizacyjna w mieszkaniu?

Wszystkie większe usługi kalkulujemy indywidualnie pod Klienta. W tej sprawie prosimy o przesłanie zapytania drogą mailową lub kontakt telefoniczny. W przypadku usług małych odsyłamy do zakładki CENNIK w dziale INSTALACJE KANALIZACYJNE.

Czy mogę Wam wysłać zdjęcia usługi przy użyciu kanałów elektronicznych?

Tak, odpowiadamy na pytania od Klientów dotyczące usług, którzy je prześlą w dowolny sposób – telefon / e-mail / SMS / MMS .

Czy mogę do Was zadzwonić po godzinie 20?

Tak, jeśli tylko będziemy mogli rozmawiać to odbierzemy. Jeśli nikt nie odbiera to jesteśmy zajęci ale z pewnością oddzwonimy do Państwa jak tylko będzie to możliwe, prosimy o cierpliwość.

Kiedy odpowiecie na moje pytania przesłane pocztą elektroniczną?

Na wszelkie pytania odpowiadamy możliwie szybko. Jeśli nie uzyskali Państwo odpowiedzi do tej pory to prosimy o cierpliwość, ewentualnie mogą Państwo ponowne przesłać to samo zapytanie – niestety zdarza się, że przy dużej ilości korespondencji jedno z nich trafi do folderu SPAM.

Potrzebuję zamówić usługę ale podany na stronie numer telefonu jest poza zasięgiem, co mam robić?

Prosimy o cierpliwość o ile nie jest to awaria wymagająca natychmiastowej reakcji. Zawsze staramy się oddzwonić pod każdy numer. Niestety czasem świadczymy usługi w miejscach bez zasięgu sieci komórkowej.

Masz pytania? Zadzwoń 500 178 970.

Opinie

Serdecznie polecam firme. Strzeliła mi bateria w wannie i woda zaczęła sikać na wszystkie strony a zawory główne w mieszkaniu jak na złość nie chciały się zakręcić. Na usługę czekałam 1,5 godz. Koszt 80 zł.

WIĘCEJ
FAQ

Jaki jest czas oczekiwania na usługę?

Klientom, z którymi mamy podpisane umowy na obsługę jesteśmy w stanie zagwarantować 45 minutową reakcję na zgłaszane awarie. Pozostali Klienci obsługiwani są możliwie szybko, nie jesteśmy jednak w stanie zagwarantować konkretnego czasu reakcji na zgłoszenie, zwykle czas ten wynosi 1 – 2 dni.

WIĘCEJ

Gdzie pracujemy?

Fabryczna (Gajowice, Gądów, Grabiszyn, Grabiszynek, Jerzmanowo, Jarnołtów, Kuźniki, Kozanów, Leśnica, Maślice, Muchobór Mały, Muchobór Wielki, Nowy Dwór, Oporów, Osiniec, Popowice, Pilczyce, Pracze Odrzańskie, Strachowice, Żerniki)
Krzyki (Bieńkowice, Borek, Brochów, Gaj, Huby, Jagodno, Klecina, Partynice, Księże, Powstańców Śląskich, Przedmieście Oławskie, Ołtaszyn, Tarnogaj, Wojszyce)
Psie Pole (Karłowice, Kleczków, Kowale, Ligota, Lipa Piotrowska, Osobowice, Pawłowice, Polanowice, Poświętne, Rędzin, Różanka, Sołtysowice, Swojczyce, Strachocin, Świniary, Widawa, Wojnów, Zawidawie)
Stare Miasto (Przedmieście Świdnickie, Stare Miasto, Szczepin)
Śródmieście (Bartoszowice, Biskupin, Dąbie, Nadodrze, Ołbin, Plac Grunwaldzki, Sępolno, Szczytniki, Zacisze, Zalesie)